Navigation Menu+

Google AdWords analyse

Har du fået opsat dine Google AdWords annoncer korrekt, vil du efter cirka en måned, kunne begynde at gøre brug af den data, som du har indsamlet. Med den store mængde data vil du kunne trække en masse forskellige analyser ud af dine Google AdWords annoncer, så de bliver endnu bedre og du forhåbentlig kan blive fundet på flere forskellige søgefraser.

Har du opsat din Google AdWords konto rigtigt, vil du selv kunne foretage disse analyser af dine annoncer, så du kan lave forbedringer fremadrettet. Det kræver dog, at du har arbejdet med AdWords i noget tid, så du ved hvor de forskellige funktioner er og hvordan du kan lave analyser ud fra forskellige segmenter m.m., så du kan få det bedste indblik i din konto.

Ved du ikke selv, hvordan du laver en god Google AdWords analyse, er der masser af hjælp af hente udefra. På nettet findes der flere bøger og blogs, hvor prominente AdWords specialister, deler ud af deres viden og erfaring. Heriblandt har vi flere rigtig dygtige danskere, hvor flere har udgivet bøger om netop Google AdWords, hvordan du laver de bedste analyser, ud fra den data du har fået igennem dine annoncer. Det er med, at lære fra de professionelle, som har gjort det masser af gange og glædeligt deler ud af deres viden i form af en bog eller på en blog. Begge dele kan være nyttige og god viden til dig, hvis du ikke selv ved hvordan du skal gøre det på den korrekte måde.

En anden måde er, at betale sig fra det og få hjælp ude fra af en professionel, der til daglig arbejder med Google AdWords annoncer og har gjort det flere gange før. Du er måske ejer af en webshop eller flere hjemmesider, hvor der er masser af andre opgaver, der også skal løses samtidig. Derfor kan det godt betale sig, at betale sig fra det og få en professionel til at hjælpe en med sin Google AdWords annoncer, så man er sikker på, at det bliver gjort ordentligt og på den rigtige måde.

De penge kan være givet godt ud og får du en professionel til det, så lur mig om han ikke også kan få sat dine annoncer rigtigt op, så de på længere sigt, kommer til at generere flere salg i din webshop eller flere salg af dine ydelser, som du sælger på din hjemmeside.

Artiklen blev leveret af Google AdWords specialisten Anton Hoelstad

Submit a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *